Pages

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 19, 2011

ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Πολύ σύντομο θα είναι το σημερινό post και θα τα γράψω "απλά, δωρικά, απέριττα και κυρίως ... πασαλιμανιώτικα", διότι άλλωστε όλοι μας έχουμε "φάει στη μάπα" (λαϊκιστί) τις ξεφτιλισμένες ελληνικές αστικές συγκοινωνίες που κάποιοι επιμένουν να καλούν Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας ενώ η ορθή ονομασία τους θα ήταν Ανύπαρκτα Μέσα Μαζικής Ταλαιπωρίας

Και θα μου πεις γιατί είσαι τόσο επιθετικός και χυδαίος στο λόγο σου; 

Θες γιατί το γαμημένο το λεωφορείο ή τρόλεϊ αργεί χαρακτηριστικά επειδή δεν έχουμε σύγχρονους αστικούς οδικούς άξονες είτε επειδή όσοι δρόμοι υφίστανται πήζουν από την κίνηση και τα παρανόμως σταθμευμένα αυτοκίνητα παρ' όλες τις προσπάθειες των οδηγών είτε επειδή οι λεωφορειόδρομοι μένουν έρμαιο στις διαθέσεις κάθε ατιμώρητου και θρασύδειλου ασυνείδητου οδηγού... 

Θες γιατί ο γαμημένος ο ΗΣΑΠ έχει ξεκινήσει έργα εδώ και δε θυμάμαι πόσα χρόνια (again & again), ο ένας σταθμός κλείνει στην κάθοδο, ανοίγει στην άνοδο, μετεπιβιβάζεσαι σε ειδικά λεωφορεία, βρίσκουν βωμούς αρχαίων θεών, πλακώνουν ακτιβιστές, αρχαιολόγοι και ... κορμοράνοι, γίνεται της πουτάνας κυριολεκτικά, κλείνουν τα γαμημένα τα air condition (που παρεμπιπτόντως περιμέναμε 5 χρόνια για να εγκατασταθούν αφού είχε πάει στα δικαστήρια η προμήθεια του έργου από την Thermo King), κάνουν και απεργία εσχάτως οι οδηγοί που "χώνονται" ανά τετράδες στα βαγόνια έλξεως (μηχανές) για να δικαιολογήσουν τις ώρες εργασίας τους ενώ κάνουν μειωμένα δρομολόγια...

Θες γιατί ο γαμημένος ο ΟΣΕ, η νούμερο ένα προβληματική δημόσια επιχείρηση, με πλήθος χαραμοφάηδων που τους παρακάλαγε το ΠΑΣΟΚ το 1981-1985 στα τεχνικά λύκεια να "μπουν στον ΟΣΕ" για μια ψήφο, είναι ο μοναδικός σιδηρόδρομος στην Ευρώπη που δε διαθέτει εκτεταμένο δίκτυο σε όλη τη χώρα και παρόλο που οι σιδηροδρομικές υποδομές είναι πανάρχαιες στις τελευταίες συμβάσεις επί κυβερνήσεων Σημίτη με Υπουργό Συγκοινωνιών τον Μαντέλη ο Οργανισμός προμηθεύτηκε σύγχρονο στόλο από μηχανές έλξεως και άμαξες κάθε τύπου (επιβατάμαξες, ντηζελοκίνητες, ηλεκτροκίνητες κλπ), κόστους πολλών χιλιάδων ευρώ ανά τεμάχιο οι οποίες σαπίζουν σε μηχανοστάσια και μόρτες από έλλειψη συντήρησης, έλλειψη ανταλλακτικών, βλάβες ή μη δυνατότητα χρησιμοποίησής τους...


Και ενώ έχεις υπόψη σου όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη, έρχεται ο ΟΑΣΑ, στο εισιτήριο των 1,40 Ευρώ, ήτοι 477,05 παλαιές δραχμούλες (γουστάρεις αγαπούλη;) ανά δρομολόγιο και σου "ρίχνει το τρίποντο":


Δηλαδή στην απλή καθομιλουμένη γλώσσα, απαγορεύεται να "πασάρεις" το εισιτήριο που έχεις ήδη επικυρώσει και η πράξη αυτή τιμωρείται εκ του νόμου. 

"Τι λες ρε παλουκάρι να'ουμε... Καλά δε με τραβάτε τα βυζιά εκεί στον ΟΑΣΑ μπας και κατεβάσω γάλα;", που έλεγε και ο μέγιστος Χάρρυ Κλύνν

Αυτό σας ενόχλησε και σας "ρίχνει έξω" τον προϋπολογισμό εκεί στον ΟΑΣΑ;
Το ότι ο ελεγκτικός μηχανισμός σε όλες τις δημόσιες συγκοινωνίες είναι ανύπαρκτος δε σας ενοχλεί;
Να υποθέσουμε επίσης πως τα διαφυγόντα κέρδη και οι ζημίες προέρχονται από τους ελάχιστους που "εναποθέτουν" τα ήδη επικυρωμένα τους εισιτήρια πάνω στα ακυρωτικά μηχανήματα (σε όσα δηλαδή υπάρχουν, διότι τα περισσότερα απουσιάζουν "λόγω βλάβης" από τη θέση τους) ή για όσους προλαβαίνουν και "πασάρουν" το εισιτήριό τους όταν κατέβουν από το λεωφορείο...

Αει σιχτίρ ρε... στους γιατρούς να τα φάτε...

1 σχόλιο: